Calendar

Iunie 2017
LunMarMierJocVinSamDum
 << < > >>
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Cine este conectat?

Membru: 0
Vizitator: 1

Anunt

rss Sindicalizare

Linkuri

    Oficialii Japonia: buloane dispărute ar putea fi cauzat prăbușirea tunel

    Epavele ciopârțite ale automobilelor fiind efectuate din tunelului Japonia Sasago sugerează că a fost automobiliștii mici ar putea face pentru a scăpa de prăbușirea bruscă a plafonului deasupra lor.

    La o zi după dezastru, o teorie principală a apărut ca la ceea ce a cauzat prăbușirea, care a ucis noua persoane care au fost prinși în mașinile lor de moloz sau de flăcările care au izbucnit la scurt timp după.

    La un briefing de presă, luni, directorul executiv al operatorului tunelului a spus că părea că unele "șuruburile de ancorare", utilizate pentru fixarea plăci de beton la plafonul tunelului lipseau.

    "Au fost piese de beton (dale) în cazul în care șuruburile au căzut în afara", a spus Ryoichi Yoshizawa, potrivit unui purtator de cuvant al companiei Expres Centrale Japonia sau NEXCO-Centrală.
    Colaps în tunel în estul Japoniei

    "Îmbătrânirea șuruburile sau plăci de beton ar putea fi o cauză potențială (de colaps)," a spus Yoshizawa. El nu a spus cati șuruburile au dovedit a fi lipsă sau cum au ajuns să fie slăbit.

    Yoshizawa a adăugat că în timp ce controalele periodice au fost efectuate pe tunel, au fost verificări vizuale și nu a existat nici o testare fizică.

    Citește mai mult: Nouă organisme recuperate din tunel

    Inspecții de urgență au fost comandate pe 49 tuneluri din întreaga țară, cu structura plafonului aceeași, în conformitate cu Ministerul de terenuri, infrastructură, transport și turism.

    Momentan nu sunt tuneluri 1575 autostrazi din Japonia și aproximativ un sfert dintre acestea sunt mai mult de 30 de ani, inclusiv tunelul Sasago care sa deschis în 1977, a declarat ministerul.

    Plafonul tunelului a dat cale de duminică dimineața, în jurul orei 8 pm, ora locală. Martorii reamintit oroarea de fum umple tunel ca pereți uriași de beton plouat de trafic de mai jos.

    Organismele carbonizate au fost trase din dărâmături, inclusiv cinci de la un singur break. Alte trei au fost într-un vehicul ars, potrivit unui purtător de cuvânt de poliție, în timp ce un alt cadavru a fost găsit într-un camion.

    "A fost îngrozitor. Nu cred că aș putea conduce vreodata prin tunel din nou," a spus un supraviețuitor miscata TV Asahi, după cum filme alb-negru eliberat de NEXCO au arătat echipe de salvare în lanterna-au depasit căști de trecere peste moloz.
    Îmbătrânirea șuruburile sau plăci de beton ar putea fi o cauză potențială (de colaps)
    Ryoichi Yoshizawa, NEXCO-Centrală

    Tunelul a fost închis pentru îndepărtarea resturilor de experți și în timp ce constatarea riscul unui accident secundar. NEXCO spune că e sigur cât de mult procesul ar putea dura.

    Adresându-se reporterilor de la scena, Motohiro Takamisawa, șeful NEXCO lui Otsuki Centrul de siguranță, de asemenea, referire la o problemă potențială cu șuruburile de fixare dale tunel de tavan.

    "In acest moment suntem presupunând că șuruburile de ancorare de top au venit în vrac", a fost raportat ca afirmând. Takamizawa a adăugat că șuruburile nu au fost modificate de la primul tunel deschis la sfârșitul anilor 1970. Cu toate acestea, un purtator de cuvant a declarat pentru CNN că firma comentariile Takamizawa nu ar trebui să fie interpretat în sensul că declarația ul oficial al companiei și că aceasta nu a putut confirma dacă a fost cazul.

    Un expert a declarat Asahi TV a declarat că este posibil ca de ani de vibrații de trafic au contribuit la prăbușirea tunelului.

    "Pe parcursul a 35 de ani, toate scuturarea cauzate de mașini a cauzat, probabil, șuruburile și piulițele, în tunel pentru a slăbi. Ca urmare, acestea cazut", a declarat Hiroshi Chikahisa, șeful Inginerie Geosystem Institutul de la Universitatea Yamaguchi.

    Imediat după dezastru, a declarat un purtător de cuvânt companie Tunelul Sasago, situat la aproximativ 80 km (50 mile) vest de Tokyo, a fost supusă unor inspecții anuale cu controale mai detaliate la fiecare cinci ani. Acesta a fost verificat în ultimele două luni.

    La briefing de companie luni, un purtator de cuvant a spus NEXCO, "Nu a fost nici o înregistrare pe care le-am efectuat inspecția atingând în partea de sus a plafonului în tunel."

    El sa referit la o metodă utilizată pentru a identifica eventuale deteriorări în cadrul structurilor de beton, care a fost menționat în cadrul companiei pe 2011 raport anual.

    Se spune, "cu toate că testul ciocanul atingând este de obicei realizat pentru a investiga structuri de beton, este nevoie de timp și cost enorm pentru a efectua testul în toate structurile de beton pe care le avem."

    În schimb, se spune compania inspectează structurilor de beton folosind camere cu infraroșu, o tehnologie de control care măsoară diferența de temperatură dintre "condițiile de sunet și zonele deteriorate", pentru a detecta punctele slabe potențiale. Nu ca nici o referire explicită la testarea efectuată în tuneluri.

    Tunelul Sasago ruleaza pentru 4.7 km de-a lungul o intindere de Expressway Chuo, care ruleaza pentru 367 km, printr-o regiune muntoasă, conectarea cu Tokyo Nagoya, în regiunea Chubu din Japonia.

    Operatorul său, NEXCO-Central este una dintre cele trei companii a început în 1995, după privatizarea Corporation Japan publică a Autostradă. NEXCO-central gestionează mai mult de 1.700 de kilometri de drumuri expres, în Tokyo și regiunile Chubu, Kinki, Hokuriku și utilizate de aproape 1,9 milioane de mașini în fiecare zi.
    19:14:42 . 03 Dec 2012
    Admin · 230 vizualizari · Scrieti un comentariu
    Categorii: Prima categorie

    Link permanent catre articolul complet

    http://somnulescu.blogratuit.ro/Primul-blog-b1/Oficialii-Japonia-buloane-disparute-ar-putea-fi-cauzat-prabuEirea-tunel-b1-p34.htm

    Comentarii

    Acest articol nu are Comentariu momentan


    Scrieti un comentariu

    Statutul noilor comentarii: Publicat





    Url-ul dvs. va fi afisat.


    Va rugam introduceti codul continut de imagini


    Textul comentariului

    Optiuni
       (Salveaza numele, emailul si url-ul in cookies.)